onsdag 22. juli 2009

Sommerferie på Savalen..


Delig med sommerferie i Nord-dalen. Vi er på hytte på Savalen(leid 2 uker)og har allerede hatt fine fjellturer og fisketurer i omegn. 10 min.gang unna ser jeg Rondemassivet, og det er nok for meg.. Mandag syklet jeg fra Tynset og opp igjen i striregn og motvind, men topp trening.1t10m.
Fredag sykelt jeg Savalen rundt, flott tur det også på fine veier. 1t30min
Mandag kveld dro Andreas,Bård og Håvard+meg inn i Rødalen og fisket, og fikk bra med Røye.Voldsom vannføring i bekker og vassdrag selv så langt til fjells. Men nå spåes det tørrere og forh.litt varmere vær og det er vi klar for.
Igår Tirsdag gikk Anne M,Åsmund,Fido +meg en lang tur innover mot Bratthøa og ned igjen til ved skianlegget. Flott utsikt når man kommer opp -døpt "Åsmund-høgda" igår.

Ingen kommentarer: