onsdag 10. juni 2009

En sommerkveld ved Mjøsa..


Ettermiddagstur til Br.dal og Bangsberget på en dag med lovende melding(rødt på SMHI over hele fjøla).
Som jeg skjønte ble det overutvikling tidlig, og folk i lufta på Bangs da jeg ankom. Thomas L. i 1700 men ramlet ned i Veldre.
Erik og jeg(samt Jon PG)ventet i 6 timer(!) før vi startet. Svært marginalt, men T2`n handler så bra at jeg kunne legge meg ned i trekronene og pine meg opp og tynte ut 45 min.

Landet i død luft som sistemann og dagen ble reddet. 2 fluer i en smekk idet jeg tok med sykkelen min til Cannondale eksperten i Br.dal(Kjells sykkel). Skikkelige goinger på verkstedet som ikke sa så mye, men som fikset sykkelen på direkten for en billig penge.

Slike steder må man lete lenge etter på sentrale østland..

Ingen kommentarer: