torsdag 24. april 2008

Å feire bursdag(eller;jeg velger meg April..)


Denne bursdagen ble feiret sammen med Erling uppi dalen.Vi bråbestemte oss og dro til Frya, hvor termikken begynte å pumpe inn i 13-00 tiden. Så kom det en dårlig periode, og den måtte jo jeg teste ut da vettu.(Men kanskje man skal begynne å ta magefølelsen på alvor nårt man står på start og alle vårkåte ravner som har lekt i termikken i timesvis plutselig setter seg i trærne..
Ned gikk det ihverfall på 20 min.selv om jeg kjempet tappert i konglehøyde nedover lia.(Ja det VAR varmt inne varmedressen..)
Men Erling kom nedog hentet meg, så idet han passerte 1800moh, startet jeg 15:40 og dro rett i 1900, før jeg gled etter Erling ned til Fåvang. Han måtte desverre ned der i en dårlig periode, mens jeg dro lenger inn på fjellet og fikk etterhvert 2000 og gled via Tretten, Øyer(småkvalm) og bet sammen tennene og ankom mLillehammer 17:30.Landet nærme sentrum og spaserte bort og fikk meg litt å leske meg på. Og tenkte på hvor jæ... godt det er å væra HG pilot en vårdag i April når man fyller beskjedne 47 år.. Fortsettelse følger...

Ingen kommentarer: