tirsdag 6. mars 2012

...caravellen er historie!!


Jau alt har en ende… Også biler. Og goingen min ble henta av Ismael fra Drammen i går. Det var Burkakjerringa som skulle ha den. Usett. Og den såpeglatte gårdsplassen min var full av skliende, prutende goinger i div. kostymer til langt på kveld.Werner du som er lokal indianer:Ser du fyren, så fortell ham at han kjører rundt med 12 år gammel HG historie!!(Prøvde å forklare det men måtte gi opp…)Hels pent på fyren hvis du møter han. Han fikk MYE rust for penga…. Landcruiser æraen med full-karbon på taket har begynt.Se opp alle glade!!!!

Helt utrolig:
Også etter 12 år solgte Truls caravellen sin, på samme dag!
her er historien hans:

Ja goingen min forsvant på Lillestrøm i går, dætta skulle vært filma, skikkelig humor!
Min gode Caravelle 2000mod ble
levert etter 12 år ekteskap, var da mæssom glad i en au.
Mulla Ali måtte bære ha den, la
den innpå Finn og minuttet etter var alle telefonlinjer opp mot Hedemarken
overbelastet.
Mulla satt på trappa på stasjon
å venta på meg hele dagen, dere vet at dette er en sliten bil, Mulla pekte på
en liten rustfleækk, jeg svarte at bila FOLL a Rost over og under, Mulla ville
prote litt men prisen gikk bare en vei OPP.
Makalaust til rusing og rykking
og full gass ut har ikke Caravellen mært på lange tider, je sa Pass på! nå fær
drivakslingen, Nei å Nei
Så var det litt papir ærbe,
merket Mulla fikk dårlig tid, jeg begynte å skrive Molla men da ble det styr
for det var Mulla Ali, men Ali det er vel fornavn, Nei det var etter navn og
broren hette Ozir, eller no slikt.
Så penga først og bytte mot
nøkler, så et jævla styr igjen, Mulla fikk se skuddhull på bila å lurte på om
den hadde vøri i krig, nei sa je det var bom på Grisen, å har det vært Griser i
bilen, Ja sist uke lå det 6 griser med blod baki bila, ja tenkt dere selv for
en komers, Tror itte Mulla liker gris.
Nå er bila borte og en får holde
seg gjemt eller kjøre fort gjennom Lillestrøm framover, får vel sette på en
liten bart under nasan au!

Ingen kommentarer: