lørdag 11. juli 2009

NM deltakelse igjen..

I skrivende stund sitter jeg på Holungsøy camping etter 1 dag. på NM 2009. 10 år siden siste gang jeg deltok på NM. Moro, idag kloret jeg meg inn til en 2.plass etter mye kamp nede i ura. Moro å fly konk. igjen.
Logg

12.07- Omgang2:
Oppgave Salkn-Finndalen-Åsarbru(før Otta)-Finndalen-Sørem;
Overskyet til 16:00, startet som en av de første og kom meg greit opp og tok starten tidlig.
Mye synk tilbake mot Vole, og ble liggendes lavt veldig lenge(1t30min)før jeg kom opp igjen under Skagsnebb.Vanskelig termikk som aldri løsnet skikkelig. Kom meg oppi 1600 og skled mot Rusiti. Mye synk og motvind, så jeg kom ikke over til Lalm. Skled ut høyden og landet på Nord-Sel sammen med Bjørn J/NilsÅ/Vegard H.
Mye jobbing for lite idag, men det var mange som slet, og kun 4 mann i mål.
Logg

Ingen kommentarer: