lørdag 5. juli 2008

Super torsdag. OG Fredag..

Torsdag fløy Daniel Bjørkås fra Trysilfjellet til Bjorli.Med PG.. 235 km.Fantasisk dag og fantastisk flyging i jomfruelig terreng for mange. Sterk SØ bidro til å gjøre dette mulig. + gutter med guts.
Hegemoniet fra PG mot HG ble nå så truet, at Olav,Werner &Co, dro til Trysil på Fredag og Werner fløy samme tur!!(1 km lenger)(Fløy litt lenger sør pga. Ø/NØ. Forholdene ikke fullt så gode, men dæven, dæven,dæven som jeg skulle ha vært der.(Og jeg kommer , jeg kommer til Trysil je å)
Eller ble det et par dager med jogging i Østmarka, og et par dager med sykling til/fra jobb. Formen er bra.
Nå er jeg på Tynset på ferie, og idag hadde jeg egentlig planlagt langtur på Nordavind fra Tron.
Men Lentic himmel og Cirrus fra morgenen gjorde at det ble familiedag + 2,5 t sykkeltur over Aumlia istedenfor. Skal bli himmelsk med 4 ukers ferie! Og blir det flyvær er jeg klar som et egg!

Ingen kommentarer: